Jävla Gangsterliv

Ja nu var det ett tag sen. Jag har börjat skolan, hittat en ny kille, för Markus verkade inte speciellt intresserad. Han heter Jack och det var så mysigt ett litet tag, så jag flyttade in hos honom och nu sitter jag fast här. Jack har blivit bästa polare med en kille i min klass, Mattis. Han är tattuerare så hela skolan vill vara hans bästa vän, utom jag, jag vill inte ha nått med honom att göra, han är otäck och kriminell, han har fått min pojkvän att ta kokain, inte okej. Och Jack den jävla idioten "jag drog bara en lina och jag kände ingenting och kan vi inte bara gå tillbaka till festen och ha kul nu?". Hur dum tror han att jag är? En lina är en lina för mycket, och att låtsas att han inte kände nått gör ingen skillnad. Han var borta över en timme efter han dragit den där linan, så när han träffade mig och berättade det var väl ruset redan borta, och när jag konfronterade honom om det var därför dom hade varit inlåsta på Mattis rum sa han ja, ruset var tvunget att försvinna innan dom kom till festen. Jag blir så förbannad! Men Det är så himla synd om Mattis, för han slog ner en polis och hans fästmö gjorde slut så det är därför han måste knarka, och Jack måste knarka för att hans syster är deprimerad och suicidal och dom mår så dåligt, så det låter som om det är deras rättighet att dra i sig kokain. Herregud, jag har velat inte leva så många gånger men jag har aldrig knarkat när jag har mått kasst.

Jag bara hoppas att Mattis åker in i finkan efter jul, för misshandel av känsteman. Han borde åka in för så många grejer. För några veckor sedan var det någon som kidnappade hans kompis barn, då åkte han ner till göteborg mitt i natten och slog ner killen, slängde in honom i en bagagelucka, sen drog Mattis tillbaka till skolan och bagaget drog någon annan stans, antagligen mot sin begravning. Och sånt där supertöntigt gangsterliv vill inte jag beblanda mig i. SURPRISE att Mattis tjej gjorde slut. Men Jack verkar ju tycka att det är häftigt och beter sig som Mattis lilla springpojke.

Det går utför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0