Knark

Nu har jag gjort slut med David, det känns konstigt och dumt. Kanske inte skulle gjort det. Min kompis Martin vill ha trekant med mig och hans killkompis och jag blev kär i Niklas i fredags. Niklas är Ninas gamla ragg. Nina är min bästa vän och vi råkar ha precis samma smak när det gäller killar, tyvärr! Och typiskt mig, klart jag ska bli kär i världens sötaste knarkare, som inte alls knarkar för "hasch är inte knark". Haha det höll minsann inte polisen med om när dom plockade in min lillasyster. Som är världens diskretaste.. Full och hög sa hon till en civilpolis i juni "Jag behöver mer hasch, you knoooow". Sen dess har hon gått på pissprov.

Imorgon ska jag försöka ta mig till göteborg, kanske lifta kanske nått annat sätt. jag har iallafall inga pengar men jag måste till Markus. Vi har fan dejtat i 6 månader och inte kommit någonstans. Det suger!
Snart ska jag upp igen och planera min resa imorgon, om det blir någon. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0